Rahasia Serat Hanacaraka

Rahasia Serat Hanacaraka merupakan suatu serat dalam tembang jawa berupa tembang mocopat yang memiliki arti dan makna begitu mendalam mengenai wedaran dari aksara jawa. Rahasia Serat Hanacaraka suatu bentuk tembang yang bermuatan wejangan atau pitutur yang wajib diketahui oleh kalangan kejawen. Rahasia Serat Hanacaraka sangatlah cocok dilantunkan karena memiliki getaran energi tingkat tinggi, bahkan bisa menembus 7 lapis aura dan memberi dampak positif dalam diri penembangnya. Rahasia Serat Hanacaraka salah satu tembang keramat untuk kalangan kejawen yang berkeinginan dalam hal penajaman mata batin dan olah rasa (kebatinan).

ꦲꦶꦏꦸ​ꦩꦕꦥꦠ꧀​ꦥꦫꦶꦁ​ꦮꦼꦭꦶꦁ꧈​​ꦩꦕꦥꦠ꧀​ꦩꦕ​ꦱꦶꦥ꦳ꦠ꧀​ꦩꦂꦒꦤꦼ​ꦲꦺꦭꦶꦁ꧈​​ꦲꦺꦭꦶꦁ​ꦱꦁꦏꦤ꧀​ꦥꦫꦤꦶꦁ​ꦢꦸꦩꦢꦶ꧈​​ꦮꦼꦫꦸꦃ​ꦏꦮꦿꦸꦃ​ꦠꦤ꧀​ꦠꦶꦠꦶ​ꦥꦼꦂꦩꦠꦶ꧈​​ꦗꦿꦺꦴꦁ​ꦲꦭꦩ꧀​ꦢꦺꦴꦚ​ꦒꦼꦩꦼꦭꦉ​ꦧꦸꦩꦶ꧈​​ꦗꦿꦺꦴꦁ​ꦧꦠꦶꦤ꧀​ꦒꦼꦩꦼꦭꦉ​ꦲꦠꦶ꧈​​ꦲꦶꦏꦸ​ꦏꦁ​ꦱꦶꦤꦤ꧀ꦢꦁ​ꦥꦱ꧀ꦠꦶ꧈​​ꦲ​ꦤ​ꦕ​ꦫ​ꦏ꧈​​ꦢ​ꦠ​ꦱ​ꦮ​ꦭ꧈​​ꦥ​ꦢ​ꦗ​ꦪ​ꦚ꧈​​ꦩ​ꦒ​ꦧ​ꦛ​ꦔ꧉​
Iku macapat paring weling, Macapat maca sifat margane eling, Eling sangkan paraning dumadi, Weruh kawruh tan titi permati, Jrong alam donya gemelare bumi, Jrong batin gemelare ati, Iku kang sinandang pasti, Ha na ca ra ka, Da ta sa wa la, Pa da ja ya nya, Ma ga ba tha nga.

Terjemah:
Itu makna pesan tembang Mocopat, Mocopat berarti membaca sifat, Tahu asal-usul kehidupan dan kematian, Tahu dan memperhatikan, Dalam hidup di dunia, Juga dalam kehidupan batin, Itu pasti, Seperti maksud: Ha Na Ca Ra Ka, Da Ta Sa Wa La, Pa Da Ja Ya Nya, Ma Ga Ba Tha Nga.
 
ꦱꦼꦫꦠ꧀​ꦲ​ꦤ​ꦕ​ꦫ​ꦏ꧈​​ꦏꦕꦶꦥ꧀ꦠ​ꦩꦸꦁꦒꦲꦶꦁ​ꦢꦢꦶ​ꦢꦸꦠ꧈​​ꦩꦤꦸꦁꦱ​ꦱꦸꦏ꧀ꦩ​ꦭꦤ꧀​ꦫꦒ꧈​​ꦲꦭ​ꦧꦼꦕꦶꦏ꧀​ꦱꦤ꧀ꦢꦔꦼ​ꦢꦺꦴꦚ꧈​​ꦩꦩ꧀ꦥꦸ​ꦩꦼꦢꦂ​ꦭꦶꦩꦁ​ꦥꦼꦂꦏꦫ꧉​
Serat Ha na ca ra ka, Kacipta munggahing dadi duta, Manungsa sukma lan raga, Ala becik sandange donya, Mampu medar limang perkara.

Terjemah:
Surat Ha Na Ca Ra Ka, Tercipta sebagai duta, Dalam manusia itu ada jiwa dan raga, Maksudnya baik dan buruk ada di dalamnya, Mampu mengupas lima sifat baik dan buruk.

ꦢ​ꦠ​ꦱ​ꦮ​ꦭ​ꦏꦁ​ꦢꦢꦶ​ꦮꦢꦶ꧈​​ꦗꦤꦶꦤ​ꦠꦤ꧀​ꦧꦶꦱ​ꦱꦸꦮꦭ​ꦥꦱ꧀ꦠꦶ꧈​​ꦪ​ꦢ꧀ꦗ꦳ꦠ꧀​ꦠꦤ꧀​ꦱꦸꦮꦭ​ꦏꦁ​ꦢꦢꦶ​ꦮꦼꦂꦢꦶ꧈​​ꦆꦁ​ꦲꦤ꧀ꦠꦫ​ꦥꦚꦸꦮꦸꦤ꧀​ꦭꦤ꧀​ꦏꦼꦂꦱꦤꦼ​ꦒꦸꦱ꧀ꦠꦶ꧈​​ꦩꦤꦸꦁꦱ​ꦮꦗꦶꦧ꧀​ꦔꦧꦼꦏ꧀ꦠꦶ꧉​
Da ta sa wa la kang dadi wadi, Janina tan bisa suwala pasti, Ya dzat tan suwala kang dadi werdi, Ing antara panyuwun lan kersane gusti, Manungsa wajib ngabekti.

Terjemah:
Rahasia Da Ta Sa Wa La,Manusia tak mampu mengingkarinya, Ya zat yang tidak mampu menolak kehendak Tuhan, Antara kemauan manusia dan kemauan Tuhan, Manusia wajib berbakti.

ꦥ​ꦝ​ꦗ​ꦪ​ꦚ​ꦱꦶꦥ꦳ꦠꦶꦥꦸꦤ꧀꧈​​ꦱꦶꦥ꦳ꦠ꧀​ꦭꦺꦴꦫꦺꦴ​ꦱꦏ꧀​ꦗꦺꦴꦢꦺꦴ​ꦠꦤ꧀​ꦮꦸꦫꦸꦁ​ꦱꦩ꧀ꦥꦸꦤ꧀꧈​​ꦪꦼꦤ꧀​ꦒꦩ꧀ꦥꦁ​ꦭꦸꦮꦶꦃ​ꦒꦩ꧀ꦥꦔꦶꦥꦸꦤ꧀꧈​​ꦪꦼꦤ꧀​ꦲꦔꦼꦭ꧀​ꦲꦔꦼꦭ꧀​ꦏꦭꦁꦏꦸꦁ꧈​​ꦏꦧꦸꦕꦭ꧀​ꦱꦶꦠꦶ​ꦠꦔꦼꦃ​ꦭꦩꦸꦤ꧀꧉​
Pa dha ja ya nya sifatipun, Sifat loro sak jodo tan wurung sampun, Yen gampang luwih gampangipun, Yen angel angel kalangkung, Kabucal siti tangeh lamun.

Terjemah:
Sifat sama kuatnya, Dua sifat berlawanan tidak dapat dihindarkan, Mudah untuk memilih, Sulit untuk menentukan, Dibuang satu tidak mungkin.

ꦩ​ꦒ​ꦧ​ꦛ​ꦔ​ꦏꦁ​ꦲꦑꦶꦉ꧈​​ꦧꦉꦁ​ꦩꦸꦂꦏ​ꦱꦸꦏ꧀ꦩ​ꦫꦒ​ꦥꦒꦼꦠꦼ꧈​​ꦩꦁꦱꦸꦭꦶ​ꦕꦿꦶꦠ​ꦏꦼꦧꦏ꧀​ꦉꦫꦺꦴꦚ꧀ꦕꦼ꧈​​ꦲꦭ​ꦧꦼꦕꦶꦏ꧀​ꦢꦢꦶ​ꦱꦔꦸꦮꦶꦤꦼ꧈​​ꦤꦼꦫꦏ​ꦲꦥ​ꦱꦸꦮꦂꦒ​ꦢꦸꦤꦸꦔꦼ꧉​
Ma ga ba tha nga kang akhire, Bareng murka sukma raga pagete, Mangsuli crita kebak reronce, Ala becik dadi sanguine, Neraka apa suwarga dununge.

Terjemah:
Sukma raga akhirnya jadi bangkai, Bersamaan pisahnya sukma dengan raga, Menjawab rumitnya rahasia cerita, baik dan buruk adalah hasil perbuatan, Di neraka maupun di surga.
SHARE

Rahasia Ilmu Ghaib

Rahasia Ilmu Ghaib adalah blog khusus dunia paranormal yang memuat berbagai artikel ilmu-ilmu ghaib. Rahasia Ilmu Ghaib menyajikan berbagai informasi, serta menampilkan mantra, doa, azimat, rajah, yang berkaitan dengan ilmu ghaib.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image